Prestigioasa organizație VCO s-a ținut de cuvânt și organizează din nou seria care s-a dovedit cea mai dorită într-un recent sondaj. Pe fondul palmaresului din ultimii ani, România are în premieră un reprezentant printre cele 55 de echipe – West Competition Racing.

Conceptul VCO Infinity a fost inaugurat în mai 2022, cu o primă ediție la care au participat 40 de echipe. În mediul iRacing se organizau 24 de curse într-un interval de 24 de ore, fiecare cu durata de 45 de minute. Cele cinci trasee au fost anunțate cu doar 48 de ore înainte, setupul era fix, iar echipele își defineau câte un reprezentant din lotul de cinci piloți pentru fiecare manșă.

Mașinile folosite erau tot cinci, așa că de fapt antrenai câte un sim racer să se specializeze pe fiecare model. Cum acestea erau deosebit de variate, chiar conta să-ți formezi un lineup puternic, în care fiecare să-și asume antrenamentul oarecum separat. În 2022, s-a concurat cu monopostul din IndyCar, cu cel din Formula 3, cu prototipuri de categorie LMP2, cu un turism Hyundai Elantra N TC și cu o mașină (antică) de categorie GT3. Altfel spus, VCO Infinity s-a ferit de omniprezentele GT3-uri și GTE-uri care împânzeau seriile populare, dând teme mai grele.

În același an, a existat și un spin-off cu piloți reali, VCO ProSIM Infinity, în luna decembrie. Ambele ediții, și cea doar pentru sim raceri, și cea cu musafiri celebri, au avut același câștigător – Team Redline. 2023 a trecut doar cu tweeturi insistente ale celor ce doreau să se reia acest eveniment, iar VCO a intrat în horă spre final de an, invitând comunitatea să voteze ce concept din istorie să aibă parte de înviere. Flextreme? Ne-a plăcut mult. Grand Finals? Less so. Dar până la urmă, Infinity a strâns cele mai multe voturi.

Marea veste e că România va avea de această dată o echipă între cele 55… că era prea simplu doar cu 40, nu? Încă nu au fost confirmate nici mașinile, nici circuitele, ci doar weekendul în care va avea loc VCO Infinity în 2024: 20-21 aprilie. West Competition Racing este de așteptat să mizeze pe campionul ultimelor trei sezoane RLR în iRacing, Dragoș Simion, dar și pe Victor Nicolae, câștigător al evenimentelor speciale de la Fuji și Daytona în ultimele luni. Mai rămân trei poziții deschise în lot, de hotărât în următoarele săptămâni.

Eyes on the #27 car!

Eyes on the #27 car!

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

CS2International CS2National CS2

HyperSpirit – promovare în ESEA Advanced!

HyperSpirit au reușit performanța de a promova din Main în Advanced, în urma unei performanțe constante în playoff. Aceștia și-au asigurat promovarea după ce...