Primele zile ale anului marchează deja finalul vacanței din Racing League Romania, odată cu anunțul începerii sezonului al cincilea în mediul iRacing, chiar în această lună.
2023 a fost un an bogat pentru RLR în iRacing, unde s-au disputat două sezoane competiționale dominate de Dragoș Simion. Cel mai recent încheiat, cu monoposturile de Formula 4, nu a avut nicio etapă în care campionul să nu se impună, doar absența sa forțată de la runda inaugurală asigurând o doză de suspans. Anterior, campania de primăvară cu superturismele australiene a arătat aceeași supremație a lui Simion, care a scăpat însă printre degete două etape către colegii de club Victor Nicolae și Cătălin Tufeanu.
După aceste stagiuni cu câte 8 etape, noua propunere a RLR și Zecarul eSports este un concept mai compact: doar 6 etape și niciun moment de respiro, de vreme ce se dispută în săptămâni consecutive. Repetarea multor circuite din campania precedentă nu e motivată (doar) de rațiuni financiare, ci și de potrivirea cu seriile oficiale din iRacing. O cursă de test la Daytona, imediat după weekendul dedicat cursei virtuale de 24 de ore, a încălzit atmosfera pe 22 ianuarie, după care începe bătălia pentru puncte în serile de luni la Suzuka, Sebring, Road Atlanta, Okayama, Bathurst și Austin.
În mod surprinzător, după ce s-a concurat cu diverse mașini ieșite din tipare, de această dată e cea mai convențională opțiune: omniprezenta categorie GT3, cu roadele culese de către cei ce testează intensiv. La fel cum s-a întâmplat în sezonul al doilea din ACC, și de această dată cine nu-și bate capul cu comparațiile s-ar putea trezi cu o alegere pripită și deficitară ca performanță, în lipsa unui factor echilibrant (BoP).
Înscrierile sunt deschise pe go.simrace.ro.